BAŞKAN SAYAN'DAN SAĞLIK MÜDÜRÜ ACU'YA ZİYARET
Tutak Belediye Başkanımız Fevzi Sayan, Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevine yeni atanan Dr. Mehmet Acu’yu makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti. Samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, Ağrı genelinde yürütülen sağlık hizmetleri, ilçelerdeki sağlık yatırımları ve vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin daha etkin hale getirilmesine yönelik konular ele alındı. Karşılıklı görüş alışverişinin yapıldığı buluşmada, kamu kurumları arasındaki iş birliği ve koordinasyonun önemi üzerinde duruldu. Başkan Fevzi Sayan, sağlık hizmetlerinin toplumun yaşam kalitesini doğrudan etkileyen en önemli alanlardan biri olduğunu belirterek, yeni görevine başlayan Dr. Mehmet Acu’ya başarılar diledi. Sayan, Ağrı’nın sağlık alanında daha güçlü bir noktaya ulaşması adına her türlü iş birliğine hazır olduklarını ifade etti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Dr. Mehmet Acu ise nazik ziyaretlerinden dolayı Başkan Fevzi Sayan’a teşekkür ederek, vatandaşların sağlık hizmetlerine daha hızlı ve kaliteli şekilde ulaşabilmesi için çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceklerini belirtti. Karşılıklı iyi dileklerin sunulduğu ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
YORUMLAR (0)
Bu haber için henüz yorum yapılmamış.
İlk yorumu siz yapın.