İlçemizde vatandaşlarımıza daha kaliteli ve erişilebilir hizmet sunulması amacıyla yapımı tamamlanan Mahalle Muhtarlığı Hizmet Binası’nın açılışı; İlçe Kaymakamımız Ahmet Coşkun, Belediye Başkanımız Fevzi Sayan, mahalle muhtarlarımız ve ilgili kurum amirlerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Gerçekleştirilen açılış programında konuşan protokol üyeleri, mahallelerimizin ihtiyaçlarına cevap verecek olan hizmet binasının vatandaşlarımız ile kamu kurumları arasındaki iletişimi güçlendireceğini ifade etti. Modern ve kullanışlı yapısıyla hizmet verecek olan muhtarlık binasının mahallemize hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarını sürdüren belediyemiz, ilçemizin ihtiyaçları doğrultusunda yatırımlarına devam ederek mahallelerimizin yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeleri hayata geçirmeyi sürdürecektir.
YORUMLAR (0)
Bu haber için henüz yorum yapılmamış.
İlk yorumu siz yapın.