Ağrı

Minik Öğrencilerimizden Başkan'a Ziyaret

Gazi İlk Öğretim okulu öğrencilerimizden ve öğretmenlerimizden belediye başkanı Fevzi Sayan'a ziyaret

Werista Editör
05 Haziran 2026
39 İzlenme
1 dk okuma
Minik Öğrencilerimizden Başkan'a Ziyaret
Belediye Başkanımızı makamında ziyaret eden Gazi İlköğretim Okulu 1/B sınıfı öğrencileri ve değerli öğretmenleri, samimi bir ortamda bir araya geldi. Geleceğimizin teminatı olan minik öğrencilerimiz, Başkanımızla sohbet ederek belediyenin çalışmaları hakkında bilgi aldı ve merak ettikleri soruları yöneltti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanımız, çocukların eğitimine ve gelişimine her zaman destek vermeye devam edeceklerini belirterek öğrencilerimize başarılar diledi. Neşeleri ve enerjileriyle ziyaretimize renk katan Gazi İlköğretim Okulu 1/B sınıfı öğrencilerine ve kıymetli öğretmenlerimize nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyor, eğitim hayatlarında üstün başarılar diliyoruz. "Çocuklarımızın yüzündeki tebessüm, yarınlarımızın en güzel teminatıdır." 🌸📚🏫ea9eb099-4b76-4d03-a05c-64e299fa9659

WERISTA HABER EDİTÖRÜ

Werista Editör

Haber ekibimiz tarafından hazırlanan bu içerik, tarafsız ve hızlı habercilik ilkeleri doğrultusunda yayına alınmıştır.

Yorumunuz admin onayından sonra yayınlanacaktır.

Bu haber için henüz yorum yapılmamış.
İlk yorumu siz yapın.